RUMAH SEBENAR SAYA!!

Wednesday, February 23, 2011

1ST GIVEAWAY DIAUMAININIAZ- TEKA TEKI



salam keindahan dunia:)
jom join GA ni from..
KAK MANIS DIA UMAININIAZ!!
:)

ok,ok..
aku suka teka teki..
hoyeahh!!
SEMANGAT!!

AKU NAK JOIN!
AKU NAK JOIN!!

inilah soalannya>>
Cedok Kuah Gulai Nangka,
Cedok Dari Dalam Mangkuk,
Anda Bertuah Tidak Kusangka..
Teka Binatang Banyak Kaki Badannya Bongkok.

izinkan saya beli pantun cik manis:)

Teka Teki Teka Tekok,
Insan Nak Jawab Ramai Bertandang;
Banyak Kakinya Badannya Bongkok,
Ciptaan Tuhan Bernama UDANG!!


SAYALAH TUE!!
SAYA!SAYA!!


WEH!PE KORANG BUAT NIH?!
KATA NAK BAGI AKU HADIAH,
NAPE MASAK AKU BUAT LUNCH PLAK NIH?!
AKU TERIANAYA!!!!!
TIDAK!!!

Kak Dia Manis Sumpah Tak Tipu,
Pujaan Ramai Sejak Dahulu,
Pilihlah Saya Antara Beribu,
Nak Usung Hadiah Beribu Batu!!


PILIH SAYA YA KAK..
PLEEZZZZZ~
:)

nak tag:
NANA
KAK FARAH
NABILAH
HANA

TERJAH SINI WEH!!

until 20 March 2011

:)

2 comments:

DiaUmaiNiNaz said...

salam singgah dari Sis Dinaz...wah hebatnya pantun2 Fadwa...semoga anda berjaya...tunggu keputusannya nanti...sila singgah selalu ye...follow u.
TQVM 4 yr support.

DiaUmaiNiNaz said...

salam singgah lg, jawapan akan diumumkan lewat ptg ini, sila semak ye..thnks.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...