RUMAH SEBENAR SAYA!!

Monday, February 21, 2011

FIRST GIVEAWAY FROM SYAHZNINE.BLOGSPOT.COM


salam keindahan dunia:)
owh!owh!!!!
jom join GA nih!!!!
from...
(bakal penolong pegawai perubatan wooo!!)

ahaks!sangat suke hadiah tu..
tapi hadiah yang ketiga 2 kompem dah tak dapat..
kita test hadiah yang lain pulak yaww..

CIK AISYAH!!!!
join GA dah jadi hobi,
but tak pernah menang even sekali;
keychain chomel jangan simpan lagi,
sudilah hantar pada saya ni!!

*pinjam pic sat noo*

cik Aisyah manis,sumpah tak bohong,
cik Erni n Ida cun,saya sokong!;
hulurlah rabbit pink 2 wahai yg disanjung,
bolehlah saya usung satu kampong!!!!
yea!!!!!

bagilah saya..
pleeezzzzzzz~
kalau bagi saya,nanti saya hantar hadiah BESAR PUNYE!!
ni>>
*pin!pin!tepi!tepi!minggir!minggir!!
hadiah untuk
cik aisyah,erni, dan ida dah sampai!!
woottt!woott!!*

ok,baik bagi hadiah tu cepat!
*ugut*

,nak tag:
(korang,jangan wat entry best sangat tau!)


until 30 March 2011

:)

1 comments:

Siti Aisyah Zulkafli said...

hehe..tersenyum sy bace entry ni..nway thanks 4 joining my GA ye..tgu kptsn t..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...