RUMAH SEBENAR SAYA!!

Wednesday, March 2, 2011

AWESOME BIRTHDAY-SWEET MOMENT CONTEST..!!


salam keindahan dunia:)

jom join GA from..
KAK MANIS NURUL!!
weewwwiiittt!!

ni saat-saat manis masa birthday saya..
masa kat PLKN..

*cerita bermula*

"hari ini hari jadi saya,tapi sorangpun tak wish kat saya sejak pagi lagi..takpe,mugkin diorang lupa sebab sibul dengan aktiviti kat PLKN yang tak pernah berhenti..so,i taught that was a normal thing.. lepas sarapan dan aktiviti pagi,kami berkemas,pakai baju kelas..masih tiada sesiapa yang wish..HATI DAH MULA RASA KECEWA SKIT..

dalam kelas,sebelum start,cikgu Zu panggil nama aku,
"Fadwa,keluar ke depan jap.."muka serius gila..
"awak buat apa malam tadi kat belakang dewan makan?"
"haaa??"aku mula buat muka pelik,macam beruk mula-mula dapat laptop..
"awak ingat saya tak nampak awak dating ngan pelatih wira kat sana semalam??"
aku dalam hati "bila masa pulak aku ada bf,setahu aku,aku single.."
cikgu dah start buat gaya polis..
satu kelas diam...
"tapi cikgu..semalam saya dalam dorm,tido.."
"habis tu awak ingat saya ni buta?!rabun?!"

aku tengok muka budak2 kelas aku sume terkejut..tak pernah cikgu Zu tengking aku sampai macam tu sekali..aku dah rasa nak nangis dah..takut..malu..sume ada..

paling buat aku sedih bila..
boy yang aku usha tetiap hari,satu kelas ngan aku!!
dan ini bermakna dia menyaksikan segala-galanya!!
waaa!!
tidak!!malunya!!
dah la aku minat dia,(tapi tak pernah bagitau)
tetiba pulak kena bantai ngan cikgu sampai camtu sekali..
padahal aku tak buat apa-apa pun..

"sekarang,awak amik marker ni,
tulis kat paper board tu.
"SAYA DATING SETIAP MALAM BELAKANG DEWAN MAKAN"
"tapi cikgu.."
"tulis!!"sekali lagi cikgu tengking aku..
air mata aku,takyah cakap la..berjurai-jurai..

dengan malunya,aku pun selak paper yang 1st,
dan terserlahlah tulisan di sebalik paper tu..
"HAPPY BIRTHDAY YANG KE-18 FADWA!!
BIRTHDAY's GURL OF THE DAY!!!"

siap ada bunga-bunga sekali..

satu kelas tepuk tangan..jerit-jerit..cikgu,budak2 dorm aku,dan paling best..
my smart boy pun tepuk tangan dan gelak..
oh,sangat sweet dia gelak~
dan mereka sume nyanyi happy birthday untuk aku,BM,BI,dan BAHASA CINA:)
heeee~aku sangat malu..
malu sebab nangis,malu sebab hari tu birthday aku..
cikgu peluk aku,
"sorry ye,budak dorm awak yang suruh..:)"
sepantas kilat aku cari muka diorang,dan dengan selamba,diorang gelak..
chis!!
dan yang lebih awesome,bila waktu rehat..
boy yang aku selalu usha,tegur aku..
weee~
hatiku berbunga2,tapi belagak cool..
"happy birthday ye:)"tu ayat pertama dia..
"thanks":)
"dulu sekolah mana?"dia tanya..
dan kami terus berborak..............................................
:)
sekarang,dia,FAIZRUL..adalah milik aku..chewah!!

ow,it so awesome!!

*cerita tamat*
.........................................................................................................................................................................
nak tag:
NANA
NADIAH
ROHANA

TERJAH SINI WEH!!

until 20 March 2011
(betul kan?)

:)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...