RUMAH SEBENAR SAYA!!

Tuesday, March 8, 2011

LUCKY FOLLOWER'S & JOM JOINT MY BLOG LIST


salam keindahan dunia:)

jom join CONTEST from...
INCIK SHAIZHAR!!!
weeee~

orait!

satu petang,aku sangat kebosanan,
macam monyet yang dah bosan tengok pisang hari-hari..

photo
korang tau tak aku dah fedup dengan pisang?!!! watdehel la korang!

ambil lappy,online blog..
ok,hatiku ceria sedikit..
jalan sana sini...
user posted image
cepat lah!nak guna pulak!!

tiba-tiba..
terbaca tentang sesuatu yang best..
ahaks!
ada contest la!!
nak join!nak join!!

sampai meleleh2 air liur..
(ok,aku tipu~)

"hurrmm..
alang-alang join contest,
baik join blog list sekali"
dalam hati..

orait,join!
maka dengan ini saya berikrar...
*mengarut*

"saya nak join dalam bloglist di sini kerana...
SAYA SUKA DENGAN BLOG2 YANG SUKA CONTEST,GA,LUCKY DRAW,
DAN YANG SEWAKTU DENGANNYA..
LAGIPUN,SAYA NAK MEMERIAHKAN BLOGLIST INCIK SHAIZHAR..
*walaupun mungkin saya ni tak memberi kesan apa2 sebab sorang je:(*
dan!
SEBAGAI TANDA PENGHARGAAN ATAS KEMENANGAN SAYA DULU:)
weeeee~

hihihi...
teddy sound aku,
"weh,ko ni tamak la,
dah dapat topup haritu,
dah lah..aaiii~"

TEDDY TEMOK!

aku:
"biar ah!yang penting aku join,
MENANG KALAH BELAKANG KIRA LA DERRR"

teddy senyap menyepi..
*hakikatnya,dia memang menyepi*

nama group list...
hurrrmmm...
"ZOMBIE BLOG CONTEST"

otak~~~

eh,salah..

contest~GA~lucky draw~~

har~har~har~


hahaha~

jika ada gathering blogger yang kaki contest/lucky draw/giveaway,
saya AKAN datang..InsyaAllah..
saya cadangkan jenis gathering kita,
kareoke(betul tak eja nih?)
mana lah tau ada yang suara ala-ala anuar zain..
siapa tau bakat terpendam kan..
ahaks~!

nak tag
NANA
INTAN
(mereka juga giler contest!)

TERJAH SINI WEH!!


until 11th March 2011
(fuh..sempat lagi ni..)
:)

1 comments:

my shaizhar blog contest said...

Terima kasih sebab joint ye dik.

Good luck.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...