RUMAH SEBENAR SAYA!!

Friday, March 4, 2011

TEKA WAKTU KELAHIRAN :FATHAKA"-GIVE&AWAY


salam keindahan dunia:)
jom join GA from..
INCIK FATHUL HALIM!!!
weeee~~

4 Februari 1990~
dalam wad bersalin..

doktor:tahniah puan,puan selamat melahirkan seorang bayi lelaki:)
si ibu:Alhamdulillah..boleh saya tengok bayi saya?
doktor menyuakan bayi kepada si ibu..
si ibu menyambutnya meskipun tenaga kian pudar
selepas berjuang demi melahirkan seorang insan..
doktor:comel anak puan,,
si ibu:terima kasih:)

doktor:ermm..nurse,pukul berapa bayi ni lahir..
nurse:ermmmm....
doktor:pukul berapa???
nurse:cuba doktor teka..
doktor;awak ni,main2 pulak..

nurse menyerahkan dokumen kelahiran kepada doktor..
doktor:owh...okeh,selesai..
penulis cerita:doktor,pukul berapa bayi ni lahir?
doktor:kenapa awak sibuk sangat nak tau?
penulis cerita:ermm..hehe..takde pe..
doktor:awak pikir la sendiri..
penulis cerita:hurrrmmm~
photo

mungkin pukul
0230??
atau..
2350??
atau..
0150??

doktor:ish,malas saya layan awak..
penulis cerita:alaa..doktor,plezzz..bagi la klu,macam dalam blue's clues tu..

doktor:ok la,saya banyak kerja lagi ni..saya nak suruh nurse check kesihatan bayi tu,awak jangan nak sibuk ye..

penulis cerita:kedekot la doktor ni..takpe,takpe...huh~

penulis cerita:
kepada bayi yang dilahirkan..
SELAMAT HARI LAHIR!
HAPPY BIRTHDAY!
EID MILAD SA'ID!

semoga menjadi insan yang berjaya..
duni dan akhirat..
bahagia bersama keluarga dan insan tersayang..


eh,sape si cantik manis ni?
mungkin jodoh bayi tu kot..
INSYAALLAH:)
*pinjam pic ni sat ye:)tak marah kan?*

nak tag:
FARAH
ALONG

TERJAH SINI WEH!!

until:not stated
:)

p/s:sori sebab pepandai je reka cerita..
jangan marah yek:)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...