RUMAH SEBENAR SAYA!!

Wednesday, April 13, 2011

CONTEST KUCING PALING COMEL



salam keindahan dunia:)
jom join CONTEST from..
APISV2!!
weeeeeeeee~

baiklah..
ini kucing saya,nama beliau ialah Tompok,nama standard:)
(rasa macam buat karangan masa darjah satu dulu..hehe)
saya tak faham kenapa panggil beliau Tompok,
sedangkan tiada satu tompok pun di badan beliau..hurrmm..
beliau satu-satunya kucing yang ada di rumah saya,
sebab beliau tak suka berkongsi..
selfish!!



Incik Tompok sangat 'rajin',beliau suka..
TIDUR..


TIDO..


TIDOQ..


dan SLEEP!!

*cantik kan belang beliau:)*

beliau tidur tak mengenal tempat..

dalam beg..


atas laptop..

*lagi sekor tu,awek..opss..adik angkat beliau..
satu-satunya kucing yang beliau boleh terima as a friend..
di mana ada Incik Tompok,di situ ada dia..
tapi sekarang dah tiada..
seminggu Incik Tompok bermuram durja..*


atas almari..
*baru terjaga*

dulu..
ayah bawak balik beliau semasa beliau masih kecil..
kecik je badan..nak angkat,
guna jari pun boleh..ringan~

hari pertama dah pandai interframe kecomelan beliau..
ececece...ingat orang tergoda la tu!
tapi sekarang..


penuh satu meja,badan beliau saja!

oh,beliau sangat suka mengacau saya!!
sangat!!!


masa study..


masa main FB..
*muka beliau yang nak main FB gak..haha*


dan masa tulis surat cinta..
hakhakhak,tipu!
ni masa study..
beliau teman saya study sampai lewat malam:)
dan beliau masih juga TIDUR!
haish~

ok...bagi saya,
beliau sangat comel!!!
sape cakap beliau tak comel??
siapa?siapa??!!
meh,kita bakor dia!!
haha..

ok..
nak tag:
ALONG
INTAN
NADIAH

TERJAH SINI WEH SEMUA PEMINAT MEOWW!!

until 30th April 2011
:)

1 comments:

apisv2 said...

terima kasih sbb join contest ni;)
goodluck;D

apisv2.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...