RUMAH SEBENAR SAYA!!

Thursday, July 21, 2011

Hizami, Nak Header Satu!



salam keindahan dunia:)
atas jemputan tuan punya rumah,
saya join sekarang:)
jom ramai2 join contest..errmm..bukan2..
ni macam GIVEAWAY la..
from...
INCIK HIZAMI HENSEM!!
wewwiitt~
:D
(thanks jemput ye)

Ke hadapan Hizami, saya nak header satu sebab
saya ni takde la xpert sangat bab2 edit header ataupu blog..
jadi saya wakilkan blog GA saya ni bagi pihak blog personal saya
>>SINI!!<<
ce try tengok..ce try tengok..

ok,nak tag
MAMA SHIFA
SHIDA
KAK FARA

(haish..lebih2 plak tag)

TERJAH SINI SEMUA!!

until
not stated
:)

3 comments:

..hizamirahim.. said...

ngee...
thanks sebab join!
hehe.
;)

inshaAllah kalau ada rezeki ye.

belogkayangan said...

semoga anda terpilih :)

Mra Mastura said...

gudluck XD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...