RUMAH SEBENAR SAYA!!

Thursday, July 21, 2011

" ninie azriena 1st giveaway : kau muzik dihatiku "



salam keindahan dunia:)
jom join GA from..
CIK MANIS NINIE AZRIENA!!
weewiitt~

ini lagu yang betul2 membawa makna dalam hidup saya



MUHASABAH CINTA

kenapa?
bila dengar lagu ni,saya rasa betul2 ada di sisi-Nya,
ia megingatkan saya tentag apa yang telah Tuhan kurniakan pada saya..
terlalu banyak,hingga tak tercukup tangan ini untuk menadah..
sedangkan saya sedar,saya seringkali melupakanNya,
sering alpa..bila saya senang..
bila saya dapat nikmat..
tapi bila susah,baru ingat Dia..

bila dengar lagu ni,
saya jadi lebih kuat
untuk kekal mentaatiNya,
dalam susah mahupun senang..
INSYAALLAH..
......................................................................
ok,nak tag:
MAMA SHIFA
SHIDA
KAK FARA

TERJAH SINI SEMUA!!


until
30th July 2011
:)

1 comments:

ninie_azriena said...

tanks sudi join ga ninie ye sis..gid luck !! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...