RUMAH SEBENAR SAYA!!

Wednesday, October 16, 2013

TUAH AYAM NAMPAK DI KAKI. TUAH IPHONE 5S PULA BAGAIMANA?

bercerita mengenai Giveaway awesome ini, saya dengan lajunya menaip itu ini di blog ini. semangat! hahaha.. kepada sesiapa yang nak join, boleh KLIK SINI!! 
baiklah, Giveaway ini bukan sebarangan. hadiahnya juga bukan sebarangan. 
IPHONE 5S dan HADIAH DARIPADA PENAJA BERNILAI LBIH DARI RM7000!!  jom!jom!


apa yang penting sekarang ini, kepada semua wanita di luar sana, anda kena tahu tentang ini.
SET BERSALIN SHAKLEE!!
haaa..walaupun saya belum berkeluarga, tapi insyaAllah akan punya sebuah keluarga, akan punya cahaya mata..amin..amin.. mana ada orang tak nak berkeluarga ye dak? jadi saya juga perlu ambil tahu tentang produk terbaik ini. 
ini bukan sebarangan produk, bukan saja-saja nak promote. tak percaya, baca komen dan cadangan daripada pakar perubatan ini. (mohon copy dari pihak penganjur ^_^)

so, siapa yang berminat boleh ke sini!

orait.. haha..tiba-tiba rasa tak sabar nak bercahaya mata.. sabar-sabar.. tunggu sahaja.. :)
baiklah, ini satu cerita menarik tentang penganjur. oh, blog beliau penuh dengan info-info buat ibu-ibu. seronok nih baca!  
tetapi dari satu sudut yang berbeza, laju air mata ini menitis membaca segala rentetan perjalanan hidup yang dialami si jantung hati mereka, Ibrahim. siapa sangka, sebesar-besar ujian yang menimpa si kecil ini, dia masih mampu bertahan sehingga kini.. Subhanaallah. sesuai benar nama indah itu dengan dirinya.
ibrahim menyusu
mohon copy juga..
hati saya sayu, jadi kagum.. kagum dengan ketabahan Ibrahim.. kagum dengan kekuatan yang dimilikinya, yang dimiliki bonda dan ayahandanya. Alhamdulillah kini dikhabarkan Ibrahim semakin sihat. sudah mampu tersenyum, sudah punya pelukan bondanya. AllahuRabbi!! indah sungguh ciptaan-Mu Yang Esa. 
walau perkenalan ini hanya di alam maya, namun kasih sesama Islam ini tak pernah punya batas. doa saya hanya satu, semoga Ibrahim terus sihat seperti kanak-kanak lain, semoga Ibrahim terus ceria di samping bonda yang telah banyak berkorban buatnya. semoga Ibrahim terus punya kekuatan untuk membesar dinaungi hidayah-Nya. Amin.. Amin.. Amin.. 

2 comments:

kamil salleh said...

Assalamualaikum... Satu review yg manrik. Semoga berjaya. Saya pun join sama juga. Sudi2lah ke blog saya juga ya...TQ.

Pretty Blossom said...

Salam :)

Terima kasih di atas entri dan selamat berjaya untuk task ke-2

http://www.pretty0blossom.com/set-mengandung-shaklee-super-jimat/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...